Sunday, 15 January 2012

Kesedihan Itu Milik Aku . Jangan Amek .

Haiii... Panjangnya . Hah . Ini entri Fyka yang pertama , sebab hapdet lepas balik sekolah . Mesti lah nak citer pasal sekolah kan . May be la kod . Kurang lebih jer . Citer ape ? Tunggu kejap (akunaktunaikankewajipansebagaihamba) Tapi dalam nih teruskan lah membaca . Yerk .


(kurang lebih macam nih)

Okeh Allahamdullillah . Selesai pun . Malas lah nak citer pasal sekolah . Nanti tak pasal-pasal Fyka buat dosa pulak . Dosa tuh . HeeH . Tak nak lah aku . Neraka nanti . Tengok dah tajuk entri kali nih . Bez tak bunyinya ? Hah . tahu . Tak bez pun kan ? Yeah ! Sebab tuh la Fyka sedih . Menginsafi kelemah diri . Fyka mula terasa tersisih di arus deras , pergi meninggalkan tanpa menoleh walaupun sesaat . Betapa kejamnya arus deras itu . Langsung tak menghayutkan aku . Malah buatkan aku terhengeh-hengeh menanti dan setia menunggu .Aceh wah . Hebat sangat lah tuh ayat . Perasan lah kau . Afiqah nih memeng suka perasan tak tau malu kah ?


Itulah yang Fyka nak citer . Oleh disebabkan itu , kesedihan sekali lagi menjadi milik aku . Betapa seronoknya aku . Setiap kesedihan yang aku peroleh aku akan sedaya upaya untuk melupakannya dan jadikan ia satu dugaan . Mesti ada hikmahnya . Tapi aku tak nak kembali ke arus yang lalu . Sungguh menyakitkan . Haaha . Berdrama lebih . okeh lah kang panjang lagi ,lagi merapu tah mana hala . bye .