Saturday, 21 January 2012

Eee . Tak Mesra Alam Langsung !


Haii ..peace ^_^*v ! Okeh . Hari nih Fyka hapdet jugak blog yang hodohs nih ? Geram+bengang dengan mak cik tuh or kakak . Senang-senang makcik lah kan ? Sebab sombong sangat . Dan dengan berbaki lagi 20 minit nih . Aku nak hapdet jugak . Sebelum masa tamat . Cehh . Main masa-masa pulak kan . Maklumlah PMR candidate .




Hah . Citer macam nih . Nak jadik kan citer lah kan . Ayah Fyka pergi satu tempat nih . Aku pun tak tahu ape benda alah tuh . So, Fyka temankan je lah . Sampailah tempat tuh . Adelah seorang makcik lah bagi aku . Aceh . Nak kate kakak sombong nak mampos . Hah . Kan dah kena dengan aku. Selamatlah hari tuh suara aku nih tak tekeluar lagi nak balas kata-kata makcik tuh .

Memang lah yang tua tuh harus dihormati . Tapi kalau dah sombong siapa nak hormat dia ? Ade ? Yelah mana tak nye ayah Fyka tanya nak buat macam mana bukan nak tunjukkan . Dia boleh cakap dari jauh jer . (sambil memebuat mukanya yang kelat) huh menyampah aku tengok ! (sabar jer lah) At last , ayah Fyka tanya lagi , macam mana nak keluarkan kad nih ? Dia boleh buat tak tahu . Alih-alih Fyka yang tolong keluarkan sendiri . Payah sangat cakap dengan orang yang tak mesra alam nih . Fyka pun belah lah . Apalagi . Nak tunggu macam orang bodoh ?

So , conclusionnya . Tak payah nak sombong sangatlah . Tak rugi pun mesra pelanggan sikit . Apalah punya orang .Orang melayu pulak tuh . Pakai tudung lagi . Haih . Fyka bukannya nak mengata kat orang . Amek lah iktibar sikit k . Bye . Don't be snobbish .