Wednesday, 11 January 2012

Eh . Ouh . Lupa pulak .


Hai.. Lama sudah beta tidak menghapdet blog beta ini . Hari ini beta terbuka hati dan ingin mengambil kesempatan yang terbuka luas ini . Eh . Eh . Sori-sori terberangan pulak nak jadi anak raja lah konon . Puihh ! Perasan lah kau !(perasan kat aq lah kan) Apalah salahnya nak berangan kejap . Tak salah kan ? Salah ? Whatever lah . Lantak lah .(huiih kurang ajar nampak)
#mood tengah terasa nih. Hah . Mengadalah kau .

Okeh back to the topic . Okeh yer murid-murid hari ini cikgu nak ajar tajuk yang tertera di atas ini yer . Harap maklum . Berangan lagi . Suka hati Fyka lah . Fyka punya blog . Kan? Nk kutuk orang ke , nak puji orang ke , nak paku orang ke , dan ape-ape lagi . Suka hati lah kan . Betul tak ?




Eh . Ouh . Lupa pulak . Ape tuh ? Ape yang lupa ? Yelah maksud Fyka kat sini ialah Fyka lupa yang dia tuh lagi hebat daripada Fyka or somebody else . Siapa ? Who ? Fyka tak tujukan kat siapa-siapa pun lah . HAHA . So jgn nak perasan sangat . Nanti marah Fyka pulak .

Lumrah manusia lah kan mempunyai sifat riak ataupun berbangga dengan diri sendiri atas kelebihan yang dimilikki . Tak kata lah kan . Fyka pun kadang-kadang terbuat jugak macam tuh . Bukan terbuat lah memang rasa macam tuh pun . Siapa yang tak ? Angkat tangan . Hah . Cepat >> Ouh . Tak dapat sambutan hangat . Sob..sob..sob..

Lupakan . Fyka tak kesah pun . Lantak lah kau nak kata apa pun . (ada aku kesah?) Tak langsung . (tapi Fyka tak boleh nak bohong diri sendiri lah kan . Memang terasa beb) Tapi nak buat macam mana . Dah tertulis untuk Fyka jalaninya dengan jalan yang ini . Yang nak sibuk-sibuk tuh kenapa? Ikutlah jalan sendiri kan . Fyka tak ajak pun orang lain ikut .

Hah . Nampak tak dah lari tajuk ? Kan ? Tak apelah . Janji Fyka dah buat entri kali nih . Okeh . Jam pun dah menunjukkan jam 10.30 mlam . Masa untuk tidur yer syg . Sihat untuk PMR candidates . okeh ? Bye .nak peacee dulu lah ^_^v* (hehe gatai)