Friday 7 December 2012

Berhempas Pulas ◔_◔

Cik Lonely Crazy Membebel..
Assalamualaikum
Anyeong Haseyo !
Peace ^_^*v



Hahah ! Gambar tak bleh blah langsung 乂◜◬◝乂


Hai selamat malam semua . Okay . Memang dah lewat sangat-II sekarang nih tetapi, Fyka nak juga update okay, Jangan halang ! Okay Fyka just nak bagitahu yang website Fyka dah tukar pun , beside that, Fyka dah tak guna lagi website mizzcoklatdomo.blogspot.com and dah bertukar menjadi ciklonelycrazy.blogspot.com . Agak kepelikkan disitu.

Yeah , memang agak berhempas pulas jugak lah aku nak memikirkan nama website tu , fikir punya fikir terfikir pulak perkataan 'lonenly' tuh . Dan aku pun decide kan sedap bunyinya kalau 'crazy' ditambah hahaha  . Sebab aku jugak terfikir blog nih pun macam crazy-II .

By the way, hari nih banyak perubahan yang aku dah buat dalam blog aku nih . Walaupun tak banyak tapi ianya teramat sangat menyebalkan ! hah ! Rilexs-II Kita mesti cool . Yeah , walaupun blog aku nih tak cantik but, cukuplah cantik sahaja dimata aku nih aku peduli apa denagn pandangan korang . Hahah just kidding melawak ja pun .

Okaylah dah lenguh dah tangan ni menaip . Just nak ucapkan terima kasih banyak-II sebab baca blog aku nih . Kalau dah masuk rumah orang tuh jangan lah tak bawakkan apa-II Hahha . Maksud aku just follow me sayang..Bye saranghae...