Wednesday 19 December 2012

Alhamdullillah, Terima Kasih Cikgu !

Cik Lonely Crazy Membebel..
                                                    ۞ *•.¸.•* بِسْمِ اللهِ الْرَّحْمَنِ الْرَّحِيمِ •¸ .*• ۞
Assalamualaikum
Anyeong Haseyo !
Peace ✌˙❤‿❤˙✌

Alhamdulillah, nah mak,abah (:


Tarikh 19/12/2012 tepat jam 10:46 pagi, adalah hari yang paling bersejarah dalam hidup aku. Alhamdulillah, hanya itu yang terucap dari mulut aku. Aku taklah dapat straight A's dalam PMR 2012 nih. Tapi aku bangga sangat sebab aku dapat 7A 2B. Walaupun ada orang yang cakap tak payahlah nak bangga sangat PMR je baru, SPM lagi penting dan susah. But, bagi aku aku hanya rasa bangga untuk diri aku ja tak ada kena-mengena dengan korang. HAHA . Ok .

                                                       Alhamdulillah, PBS lulus cemerlang (:

Yelah, siapa tak seronok kan usaha selama ni dan dapat apa yang dia nak. Aku pun macam tu, tak sia-sia aku dah usaha selama ini. Aku qiam tiap-II hari sebelum PMR. Yeah, nak dapat sesuatu yang besar, mestilah korbankan sesuatu yang besar jugak kan. 

Apa-apa pun aku seronok sangat bila dapat tengok muka mak dgn abah aku gembira. Akhirnya, dapat jugak aku hadiahkan mereka kejayaan ini. Tak lupa jugak family aku yang lain.Tak sia-II abah aku bagi motor kat aku untuk pergi sekolah. Aku nak cakap terima kasih for my brother, hehe . Yo ! thank you sebab ajar aku selama nih, kalau tak, tak taulah math aku macam mana. Alhamdulillah, aku bagi A dekat hang ye ! Cikgu-II pun , terima kasih sangat, especially, Cikgu Haniza, Cikgu Alifah, Cikgu Rohayu, Cikgu Yahaya, Ustazah Azura, Cikgu Erma dan lain-II lagi banyak sangat cikgu yang mengajar aku nih. Btw,terima cikgu !!

Tahniah jugak dekat yang dapat straight A's tuh ok . Tahniah jugak kat kawan aku nih, Fariha, dia dapat 8A 1B , tahniah kawan. Ramai lagi kawan-II aku yang dapat keputusan yang cemerlang. Tahniah untuk korang. PMR ni hanya nak tentukan kita nih nak masuk aliran apa sahaja form 4 nanti. SPM tu yang penting. Harap-II aku tak ber-honeymoon sangat form 4 nih. NO, NO. Tak mau-II. Fokuskan untuk SPM pulak ok .

Muka aku tak tengok camera dah ! HAHA . lawak punya gmbar.

Hope jugak, aku dapat kelas sains tulen, sebab aku suka sains ! Best sangat ! Hehe . Oklah , dah banyak sangat aku berceloteh kang korang bosan pulak nak baca. Terima kasih cikgu ! my family ! my friends ! all thank you ! Bye-II saranghae, sayonara.