Saturday 8 December 2012

Arhhhh ! Takut

Cik Lonely Crazy Membebel..
Assalamualaikum
Anyeong Haseyo !
Peace ✌˙❤‿❤˙✌





Hai.. Ok . Hari ni tetiba nak menghapdet blog nih pasal tajuk tuh lah . Ok . Actually yang aku takut nih adalah . RESULT PMR ! Arhhh ! Hmmm . Macam mana nih . Tadi aku jalan-II dekat google dan cari-II bilalah tarikh keramat tuh akan berlaku . Dan akan dianggarkan pada 19/12/12 nih adalah tarikh dimana keputusan PMR akan keluar dan diumumkan .

Wah ! Betapa gementarnya jantung ku ini hanya Alllah sahaja yang tahu. Serius aku tak sanggup nak hadapinya . Ya Allah pemudahkanlah urusan ku pada hari itu. Ya , Aku percaya apa yang telah aku usahakan itulah hasil yang akan aku dapat hanyalah perlu bertawakkal kepada Allah. 

Aku nih taklah yakin sangat nak dapat berapa A . Just berharap ja lah yang boleh pun. Ok lah .Kepada calon-II yang bakal mengambil result sama dengan Fyka em..just nak cakap percaya dengan apa yang korang dah usahakan ok . Usaha=Hasil . Ok Good Luck . Thanks for reading.Bye saranghae 
ᵔᴥᵔ

Wait . Tengok betapa nervousnya aku 【•】_【•】